Topmenu

Kathleen gaat weg bij K3

Kathleen stapt uit de Belgische kleutergroep K3 is vandaag bekend gemaakt op een persconferentie, Kathleen vind het na 10 jaar mooi geweest en gaat zich op iets anders richten. De andere twee leden Karen en Kristel gaan gewoon verder met K3, of er nog iemand bij komt is nog niet bekend en onduidelijk.

Heyah mama
Heyah mama werd in 1999 een hit en hiermee brak K3 ook door bij het grote publiek, in een snel tempo veroverden K3 Vlaanderen en daarna ook Nederland met uiteindelijk ook nog een televisieshow en bioscoopfilms. Zo hebben ze talloze hits gehad, negen albums uitgebracht, maakte tv-shows, theater-shows en 3 bioscoopfilms gemaakt. 

Over Muziek Nieuws

Muziek Nieuws heeft al 1826 artikelen geplaatst.

19 Responses to Kathleen gaat weg bij K3

  1. kidrk 6 februari 2011 at 13:48 #

    waarom ben je weg

  2. Burcu 16 mei 2009 at 09:24 #

    wrm ga je weg kathleen het was leukk
    met jouww en je kan goed zingenn
    ik vind het heel jammer ik moet elke dag huilen dit
    vind ik echt niet leukk maar ja als je niet will dan niett

    MAAR MAG IK EEN BERICHT TERUG A.U.B

    GROETJESSS BURCU

  3. Elif 6 mei 2009 at 11:49 #

    Hoi Khatleen ik vind het echt erg dat je weggaat.Als je gewoon bij hun blijft is het leuker en ik ben ook heel erg verdrietig dus je moet wel terugkomen !

  4. Natalia 28 april 2009 at 20:27 #

    HALLO IK BEN NATALIA
    OKE JE WILT JE VRINDINNEN VRIENDEN KWIJT

    JE MOET KIEZEN WAT JE DOET

  5. SABRINA 28 april 2009 at 20:22 #

    HALLO IK BEN SABRINA

    WAAROM GA JE WEG K3 WAS DE BESTE EN JIJ GAA WEG MAAR VROEGER WAS IK KLEIN EN WAS IK JULLIE FAN NU OOK MAAR TOG AS HET LEUK IS KATHLEEN EN KRISTEL EN KAREN JULLIE WAS DE BESTE DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG SPIJTIS IK VIND HET EG

  6. Laetitia de molder 16 april 2009 at 16:50 #

    HOI IK BEN LAETITIA IK BE 11 OF BETER 12
    JE WIL WEG OKE GA MAAR WEG MAAR VOOR U 2 VRINDINEN MOET JE VEEL SPIJT HEBBEN
    ZE ZIJN OOK 10 JAAREN LANG MET K3 EN JIJ JE STOPT
    IK ZEG DAT HET ECHT STOM IS AL U FANS DE FILMS
    K3 IS NIET K3 ZONDER KATHLEEN DUS VIND JE HET BETER OKE MAAR JE GAAT VEEL FANS KWIJT RAAKEN IK KAN HET NIET GELOVEN IK ZOU HET NOOIT KUNNEN GELOVEN
    EN NOG MINDER VAN JOU
    IK VIND HET ECHT SPIJTIG OYA -LELE
    TELE ROMEO EN NOG VEEL MEER
    NU MOET IK EEN NIEUWE VAN DE 2ANDERE
    MEISJES LEUK VINDEN IK BEN BIJNA 12 EN IK HEB ECHT SPIJT

    WAAROM DOE JE
    A JA JE BENT 30 T’IS WAAR JE WIL EEN NIEUWE LEVEN
    WEL DAAG KATHLEEN

    MAAR VERGEET NOOIT ALLES WAT JE BELEEFD HEB EN MESCHIEN DIEP IN U HART
    VIND JE TERUG DE BETERHID NIET TE LATEN VALLEN PROBEERT ER OVER NA TE DENKEN
    IK PRAAT VOOR AL U FANS DAT BIJNA GAAT VERLIEZEN

    DAAG K3

    XXXLAETITIA

  7. Muziek Nieuws 3 april 2009 at 22:37 #

    Ze schrijft het volgende in een persbericht op de site:

    Kathleen: ‘Ik heb met K3 de afgelopen 10 jaar de mooiste jaren van mijn leven beleefd. Samen met Karen en Kristel hebben we dingen bereikt waar ik nooit over heb durven dromen: de honderden optredens, liedjes , de musicals, de films en zo kan ik nog uren doorgaan maar bovenal: ik heb er twee boezemvriendinnen voor het leven bij gekregen. Tien jaar lang heb ik het beste van mijzelf gegeven en heb ik K3 met hart en ziel gedaan. Maar mensen veranderen in 10 jaar tijd. Het leven is altijd in beweging. Na veel gesprekken met familie, vrienden en met Karen en Kristel heb ik de moeilijkste beslissing genomen van mijn leven. Met pijn in het hart neem ik afscheid van K3 en daar heb ik een heel dubbel gevoel bij. Enerzijds is Kathleen van K3 nog steeds een deel van mij en dat zal altijd zo blijven. Maar anderzijds ben ik ondertussen 30 geworden en voel ik dat het tijd is om nieuwe wegen te verkennen, om te herbronnen. Ik wil aan alle fans laten weten dat ik dankbaar ben voor de 10 mooiste jaren van mijn leven. Ik zal al jullie tekeningen, cadeautjes, knuffels,‘tutjes’ en foto’s de komende tijd nog eens terug bekijken met een lach en een traan. Weet dat ik jullie allemaal heel graag zie en dat jullie voorgoed een plekje hebben in mijn hart.’

  8. Muziek Nieuws 3 april 2009 at 22:34 #

    Kathleen stapt uit de Belgische kleutergroep K3 is vandaag bekend gemaakt op een persconferentie, Kathleen vind het na 10 jaar mooi geweest en gaat zich op iets anders richten.

    Ze zal zich dus op iets anders gaan richten…

  9. Anoniem 3 april 2009 at 19:44 #

    waarom gaat kathleen weg

  10. gurbet 28 maart 2009 at 18:41 #

    Hoi ik ben gurbet,IK ben 10 Jaar Oud ,

    Kathleen waarom gaa je weg uit k3 ?

    Jij bent mijn grootste fan !

    Ik ging huilen op de bank

    ik denkte steeds AAN JOU!

  11. jeroen 28 maart 2009 at 11:31 #

    ik ben 17 en geen echte k3 van maar vind wel jammer dat ze weggaat ze moet gewoon blijven de jongere kinderen weten niks anders dan K3 en nu is het K2 ik vind het eigenlijk schandalig om zoo weg te gaan wat is de reden??
    ik hoop dat je een hele goede reden hebt.

  12. gizem 27 maart 2009 at 17:19 #

    Hoi ik ben gizem,

    Ik ben 10jaar en ik vind het echt echt heel erg dat kathleen weg gaat uit het groep K3.
    Kathleen was èèn van de leukste uit K3 ze had een heel mooie stem en Karin en Kristel hebben
    ook mooie stemmen maar het ergste vind ik dat katheen weg gaat .Maar kathleen is al 10jaar de leukste en ik luister ook al 10 jaar naar jullie liedje en jij was mijn grootste fan kathleen als je dit bericht ongtvang wil je a.u.b niet uit het groep stappen.

    Veel groetjes en mededeling,

    Groetjes gizem!!!

  13. sue 27 maart 2009 at 15:52 #

    ik vind het echt jammer

  14. sue 27 maart 2009 at 15:51 #

    het is echt kut dat kathleen weggaat!
    het was een van mijn favorite fans

  15. risalet 24 maart 2009 at 19:29 #

    ik ben risalet ik ben 7 jaar, kom uit turkije.ik woon in veenendaal.ik vind erg jammer dat kathleen weg gaat ga aub niet weg kathleen anders ga ik niet naar school. want ik zit hele dag huilend aan jouw te denken groetjes risalet aan kathleen

  16. 3alal 24 maart 2009 at 13:35 #

    Hoooi ik ben Fatima,

    Ik ben 54 jaar en kom uit marokko…. Toen ik van mijn man hoorde dat kathleen weg ging BARSTE ik in tranen uit. O mijn god!! Dat kan toch niet waar zijn, mijn enige fan gaat er vandoor… 10 jaar te hebben geluisterd naar zo een prachtige stem, is wel heel erg om te horen dat het niet meer door gaat..!!

    Ik zal kathleen nooit meer vergeten ik, ik zal haar zo snel mogelijk een kaartje sturen.
    ( ik moet wel wachten tot me man een postzegedl heeft gehaald… Hij is nog op ze werk)

    Heel veel groetjes en medeleven,

    Fatima uit Oost

  17. 3alal 24 maart 2009 at 13:31 #

    hey ik ben 3alal en ik ben 38 jaar ik kon me oren niet geloven toen ik dat hoorde
    khatleen was 1 van mijn toppertjess,, echt hartverscheurend.

  18. Marit 23 maart 2009 at 22:39 #

    Hej!
    Ik ben ook 15 jaar en
    ik vind het ook echt super jammer.
    vooral het afscheidslied van haar was echt super mooi!

  19. jorinde 23 maart 2009 at 20:13 #

    hallo ik heb vandaag van iemand gehoord dat katleen weg gaat ik heb het ook op nieuws gezien, ik ben 15 jaar en ik vind het nog steeds hartstike leuk echt ik zat te huilen op de bank ik vind het niet leuk warom stopt katleen er mee?:( ik vind het echt verschrikelijk.

Add Comment Register